středa 25. února 2015

Clinique

Tuhle značku mi doporučila kamarádka a já se do ní naprosto zamilovala. I když nejde o nejlevnější kosmetiku, musím přiznat, že v US má peněženka tolik neplakala jako teď v ČR. Ceny jsou tady často vyšší. Jaká ironie. Taky z pohledu zákazníka nevím o obchodech, které by nabízely výhodné nabídky tak, jak jsem byla zvyklá v Americe.

Tehdy jsem objednávala Clinique makeup přes Macy's pro kamarádku a rovnou si přibrala i jeden pro sebe na zkoušku.

Makeup



Jako dárek k nákupu jsem dostala rovnou celou testovací sadu té značky a dvě kosmetické taštičky k tomu:



Rtěnka




Oční stíny a tvářenka



Parfém




Řasenka



Hydratační krém - zatím jsem nenarazila na lepší



Krémy na oči

Ať už rtěnka, makeup nebo krémy - všechny produkty krásně hydratují a vůbec nevysušují pokožku.
Nejvíc jsem si oblíbila jejich hydratační krém a až mi dojde tak si určitě půjdu pro další i přes tu cenu (pokud do té doby neobjevím nějaký jiný stejně dobrý). Taky by bylo dobré zmínit, že se dobře roztírá takže člověku stačí vážně málo na celý obličej a jedno balení dlouho vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat