úterý 2. prosince 2014

Black Friday a Narozeniny

Stejně jako všichni ostatní i já jsem se těšila na nakupování na Black Friday. Každý z nás už někdy viděl záběry ze zpráv, jak se v Americe lidi perou o slevněné zboží. Realita v San Franciscu byla trochu jiná. Ulice downtown byly zaplněny zhruba tak jako vždycky o víkendu a nějaké výrazné slevy v obchodech taky nebyly. Macy's mělo 20% slevu, což mívají téměř celoročně. Trochu zklamání.

Hádám, že jsem vstala špatnou nohou, protože celkově ten den začal nějak blbě.

28. 11. Pátek
Do downtown jsme s holkami dojely přivolaným autem a začaly nákupy v DSW, kde se známé podařilo ulovit krásné boty Michael Kors. Dále jsme pokračovaly do Express, kde mívají normálně topy a oblečení cca od $40 (cca 850 Kč) nahoru, takže ceduli kříčící 50% off all prices jsem nemohla odolat. Ulovila jsem 3 krásné kousky - určitě se objeví v jednom z dalších příspěvků. Dobrá nálada mě přešla, když mi prodavačka u placení řekla, ať zkusím projet kartu čtečkou ještě jednou, protože jí to tu kartu odmítá. Opět nic. Naštěstí jsem měla u sebe zrovna ten den i hotovost, tak jsem si nestřihla ostudu a neodcházela jsem s prázdnou. Od banky mi přišla sms, že mi kartu zablokovali - jaká radost. Po 20 minutách na telefonu v hlučném downtown jsem ji měla konečně zase funkční a mohla pokračovat dál v nákupním šílenství. Jak už jsem zmínila Macy's bylo celkem zklamání.
Mým cílem bylo si koupit nový kufr a iPhone. S kufrem jsem to vzdala po pár minutách, v obchodech byly slevy na kufry ve stylu z $400 na $250 (z cca 8500 na 5500 Kč), takže ne děkuji. Do Apple jsem si to suverénně nakráčela s tím, že už vím, co chci, ale nebyla jsem si ještě jistá barvou. Tak jsem tam koukala na oba telefony (stříbrný a zlatý), když za mnou ochotně přišel pán s tím, že mi pomůže. K mému překvapení mi oznámil, že iPhony už mají jen černé. Náladu mi zkazil ještě víc, když se zmínil, že do čtvrtku (kdy odlítám) už asi jinou barvu neseženu. Zkoušela jsem volat do dalšího Apple obchodu ve městě, ale tam mi řekli, že mi nemůžou poskytnout informace o tom, jaké typy telefonu stále mají, protože na black friday to je jen pro zákazníky, co si přijdou osobně.
I když mě mrzelo, že jsem na ,,svátek shopaholiků" nesehnala to, co jsem chtěla, odmítala jsem si kazit den. S holkami jsme se vydaly na oběd do La Boulange, kde jsem si dala svůj oblíbený lososový sandwich se salátem a k zítřejším narozeninám (a taky na zklidnění nervů) jsem si dopřála lemon tart a jahodový macaron. Bylo to výborné jako vždycky.









Než jsme jely domů, stavily jsme se ještě v LUSH a já dokoupila pár posledních dárků.

29. 11. Sobota
Happy Birthday to me! Sice u mě přespala kamarádka z pátku na sobotu a bylo to super, ale jinak jsem na své narozeniny byla celkem sama. Jedna narozeninová oslava mě čeká v úterý. Ve čtvrtek už letím do ČR a narozeniny dodatečně budu slavit se svou rodinou pak o víkendu.
Nakonec jsem si přeci jen udělala radost a koupila si narozeninový dárek. Kamarádka se znovu podívala na webovky Apple a měli iPhony znovu dostupné. Až jsem si říkala, že v ten pátek možná chtěli prodat jen určité množství. Takže nový telefon je doma a já jsem nadšená :))




Follow my blog with Bloglovin

Žádné komentáře:

Okomentovat