sobota 3. ledna 2015

Vánoce a Nový rok

Nový rok teprve začal, ale už se stačilo toho tolik stát a v hlavě mám tolik myšlenek, že nevím, kde začít. Vezměme to tedy hezky od začátku. Článek po článku, počínaje tím dnešním.



Vánoce v rodinném kruhu byly hezkou změnou po těch loňských. České tradice a rodinné zvyky jim dodávaly tu správnou atmosféru. Ještě dopoledne jsme zdobily se segrou perníčky a ani jsme se nenaděly a už jsme si všichni sedali k vánočně prostřenému stolu večer. Ani vám snad nemusím říkat, jak jsem se rozplývala nad výborným bramborovým salátem a kaprem od našich a nevyměnila bych ho za švédské stoly v členském klubu ani náhodou.
Po večeři přišlo na řadu klasicky rozbalování dárků. Nebudu zmiňovat, co všechno kdo dostal. Jen musím říct, jak jsem byla dojatá z dárku od segry. Nechala natisknout samolepky s obrázky z mého bucket listu na tomto blogu a nalepila je na velkou pokladničku, abych si šetřila na své cestování a sny. Byla jsem speechless a hrozně moc nadšená. Lidi někdy nakupují drahé dárky, ale přitom si neuvědomují, že gesto jako tohle, nebo věc, která má pro vás sentimentální hodnotu, má mnohem větší cenu a člověka potěší mnohem více než cokoliv jiného. Někdo na tohle bude koukat jako na obyčejnou plechovku. Pro mě to je symbolem obrovské podpory, projev víry v to, že si tyhle věci ze svého bucket listu jednou vážně odškrtnu a vědomí, že se na mé plány někdo kouká reálně a nebere mě za naivního snílka :).



Silvestr jsem se nakonec rozhodla strávit s rodinou taky. Jsem za to hrozně moc ráda, protože jsme si ho všichni moc užili. Segra s přítelem, já a sestřenice jsme se sešli u nás doma, hráli hru Activity, jedli, pili a neskutečně se bavili. Pokud neznáte Activity a hledáte nějakou super zábavnou společenskou hru tak se určitě na to koukněte, protože to nemá prostě chybu. O půlnoci jsme si připili v obýváku i s našimi a pak se šli ven kouknout na ohňostroj. To mi taky chybělo. Loňský Silvestr jsem trávila s dětmi sledováním filmu, připíjením si nabublinkovaným jablečným moštem kolem 9-10 v noci a předstíráním, že je půlnoc. A spát jsem šla taky, když šli oni, protože jsem byla mrtvá. Tím si nestěžuju, jen chci říct, že ten letošní Silvestr jsem si o to více užila. Po ohňostroji jsme jely s holkami do města do baru trochu si zatančit a pobavit se. Dopadlo to tak, že jsme odcházeli po zavíračce kolem 6 ráno. Ta noc strašně rychle utekla. Ale to je tak vždycky, když máte great time a jste obklopeni těmi správnými lidmi.

Nový rok jsem přivítala s blízkými, oslavila se známými a odstartovala s jasným cílem - být sama sebou a šťastná.  Dále věřit v to, čemu věřím. Nezavírat oči předtím, co přijde, kvůli tomu, co bylo. Smířit se s faktem, že některé věci z minulosti do naší budoucnosti nepatří, že někdy - you just have to let it go. To be free. Happy. You..

Minulý rok nemohl být lepší, ale něco mi říká, že tenhle ho v něčem předčí.


Šťastný Nový Rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat