sobota 3. září 2016

Šílený srpnový shon

Znáte takové ty dny, kdy se vůbec nic neděje a nevíte, co nového byste řekli.. a pak přijde období, kdy se semele úplně všechno najednou a vy kámošce ani nestíháte říct všechny novinky u jednoho kafe? Takové byly teď poslední týdny.

Abych to nějak shrnula.. 

Shánění práce a neustálý vnitřní boj, jestli dát přece jen přednost práci někde v kanceláři a získávat tím nějakou praxi a nebo raději zvolit typickou studentskou brigádu, která bude časově únosnější a kde si v závěru vydělám víc, protože budu moct pracovat i o víkendu a ne jen mezi přednáškami přes týden. Na letošní školní rok pro změnu nakonec zvítězila ta studentská brigáda. Nedokážu si představit další rok bez volného času. Tenhle semestr budem mít pořád celkem dost předmětů takže to zkusím teďka takhle a uvidíme :). Sehnala jsem si práci v jednom lepším fitku na recepci. Zatím vypadá všechno v pohodě takže snad to tak i zůstane. 

Další novinkou je stěhování. Pořád říkám, že mám pocit, že na jednom místě nevydržím moc dlouho :D. Takže když už zůstávám v Praze další rok tak přišla změna v bydlení. Lokalita je o něco horší. Ale byt i můj nový pokoj je o dost větší a navíc tam budeme v méně lidech. Další věc je, že předtím jsem přišla do bytu, kde už byli všichni zabydlení, což bylo fajn, protože odpadly starosti a výdaje s nákupem potřebných věcí, ale nemohla jsem si kromě pokoje věci zařídit podle sebe. Teď můžu. Teda z části. Bydlíme ve třech lidech takže pořád musíme dojít k nějakému kompromisu, ale je to jiné, lepší :).

V úterý mi přijela segra pomoct sbalit a rozmontovat postel.. Na to jak jsem měla celkem prťavý pokoj, nechápu, že se tam vešlo tolik věcí :D. Dva kufry a větší taška nestačily..

Nikdy jsem se předtím nestěhovala i s nábytkem a teď jsem měla šanci si to zkusit. Už chápu, proč se říká, že je lepší vyhořet, než se stěhovat. Půjčili jsme si dodávku na jeden den a tak akorát jsme stihli Ikeu a vystěhovat náš starý nábytek do nového bytu. Kluci odtahali skoro všechno sami a já se segrou jsme pomáhaly hlavně s lehčími věcmi. Ještě večer jsme stihly postavit postel, až mám na čem vůbec spát a pak segra jela domů. Já jsem šla spát, protože jsem už v 5 ráno vstávala do práce. 
Ve čtvrtek práce a odpoledne opět stavění nábytku. Odskočení si na dvě hodinky za kamarádkou, která měla zrovna let do Prahy z Dubaje a pak zase na byt a stavět :D. Ráno vstávání a hurá na vlak domů, protože jsme dneska (sobota) slavili narozeniny synovce a já jsem tam chtěla konečně poprvé být! Zítra mě čeká cesta do Prahy, dvě hodinky na bytě a zase do práce. Naštěstí mám příští týden pár dnů volných tak se snad na bytě dostaví, umyje a dodělá už všechno, co je třeba, ať můžeme konečně začít normálně bydlet a už jen dokupovat maličkosti, které budem postrádat :).
Z lokality tolik nadšená nejsem, z baráku celkově taky moc ne, ale byt je vážně super a hlavně moc prostorný. Kuchyň velká tak, že by se tam vešel i obývák. Všude vysoké nádherné zdobené stropy a s nábytkem a zařízené to teprv bude vypadat skvěle :). Až bude vše hotové, hodím tady i nějaké fotky. Pořád to beru pro sebe jako takové přechodné bydlení, takže to se zařizováním nechci nějak extrémně přehánět - hlavně finančně. Na to přijde až pak někdy, až budu někde ,,nastálo" a hlavně budu mít normální práci. 
Zatím nemáme na bytě wifi tak další článek bude nejspíš až se vyřídí :). Mám taky rozepsaný článek o super knížce, kterou teď čtu, takže články určitě budou :), jen to teď možná bude chvilku trvat. Mějte se zatím krásně! 

Žádné komentáře:

Okomentovat