neděle 24. července 2016

Nepečený cheesecake s jahodami

O tenhle recept se s vámi musím podělit, protože jde o jeden z nejlepších cheesecaků, které jsem kdy měla. A to neříkám jen proto, že jsem ho dělala já :D. Hned na první pokus se povedl výtečně. Osobně mám raději nepečený. Miluju tvaroh a miluju limetky, takže jsem byla celkem jasná :). 
Tenhle cheesecake je jednoduchý na přípravu, když se řídíte receptem (dole pod fotkami). Já jsem se rozhodla pro limetkovou verzi s jahodami, ale s těmihle ingrediencemi se dá experimentovat podle toho, co máte rádi ;)

Jediné, co jsem akorát udělala jinak, bylo, že jsem těsto na dně formy utlačila a vyhladila dnem skleničky. Přišlo mi to jednodušší než se piplat se lžičkou, která má nerovný a malý povrch. Lžičkou jsem akorát obkroužila okraj formy.



Enjoy! :)




Recept podle: www.mycookingdiary.cz/recept/nepeceny-cheesecake-s-jahodami/
Doporučuju i webovky, kde najdete spoustu skvělých receptů, nejen na dezerty: www.mycookingdiary.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat