středa 18. března 2015

My favourites - We Heart it

Rozhodla jsem se s vámi podělit o pár mých oblíbených stránek, blogů, aplikací, které sleduju či používám.

Začněme s We Heart It - http://weheartit.com
Tuhle stránku i aplikaci používám hodně často jako zdroj obrázků (hlavně těch s citáty) na blog, pokud nepoužívám vlastní fotky. Dá se tam najít spoustu inspirativních věcí. Dalo by se říct, že to funguje podobně jako pinterest.





Občas tam hledám inspiraci,

ať už kam cestovat, 


na příští nákup oblečení 



nebo doplňky do domu.



Taky motivaci něco pro sebe dělat. 





Někdy když mi není nejlíp, si projdu uložené citáty a připomenu si, čemu věřím a že některé věci mi za to nestojí. 



Jindy zase si srdíčkuju obrázky jen tak z nudy,

protože jsou roztomilé. 


Nebo na zlepšení nálady - je tam taky spoustu vtipných obrázků a citáty z filmů a seriálů.






A jak to funguje?

Máte svůj účet (veřejný či soukromý) a přímo na jejich webu srdíčkujete obrázky a fotky, které se vám líbí nebo vás zaujmou. Ty se vám ukládají buď do kolekcí a nebo jen tak na účet. ,,Osrdíčkovat" můžete i fotku z jiného webu a tím způsobem ji na We<3it přidat. Nebo dokonce tam nahrát z počítače fotku vlastní, abyste inspirovali ostatní - ta nezůstává ale soukromá. Může ji srdíčkovat kdokoliv. Soukromý účet spočívá v tom, že pokud někdo najede na váš profil, tak neuvidí k čemu všemu jste vy to srdíčko dali.
Kdysi jsem si spoustu takových obrázků stahovala do počítače a zabíralo mi to místo. Teď je mám uložené na jednom webu, můžu se k nim kdykoliv vrátit a nezanáším si tím počítač.
Můžete tam i sledovat uživatele nebo kolekce, které se vám líbí a naopak ostatní mohou sledovat ty vaše - pokud jsou veřejné.
Možná jste zaregistrovali, že jsem přidala do boční lišty blogu nové okno - právě s fotkami z Weheartit. Budou se tam ukazovat obrázky, které jsem srdíčkovala naposledy.









Pár lidí se ptalo na to, kde jinde mě můžou najít. Kromě weheartit používám i instagram. Obojí jsem přidala do karty ,,kontakt" v záhlaví blogu, kdyby měl ještě někdo zájem :).




Žádné komentáře:

Okomentovat