středa 29. června 2016

Skutečná cena oblečení - The True Cost

The True Cost doporučuju všem, kteří mají rádi módu a nakupování. #fastfashion #slowfashion 

Zrovna jsem se dodívala na film odhalující, jaká je opravdová cena módy a oblečení, které nosíme. Byla jsem v šoku. Když mi byl tenhle film doporučen, tak jsem čekala, že to bude špatné, ale netušila jsem, že až tak moc špatné.. Hned na začátku filmu jsem měla husí kůži. Po půl hodině už jsem si nemohla pomoct a ukápla mi nějaká ta slza. Po hodině se mi udělalo tak špatně, že jsem to musela na chvilku zastavit. Bylo mi zle, protože jsem nemohla pochopit, jak je něco takového v 21. století vůbec možné. Jak velcí se z nás stali ignoranti vůči citům a životům ostatních lidí. Občas mám pocit, že lidi nebyli nikdy tak apatičtí a lhostejní jako jsou dneska. S tím jak se společnost vyvíjí, místo abychom se ubírali více směrem k lásce, míru, vlídnosti, respektu a rovnosti tak děláme přesný opak.

Trailer:

Další odkazy:
Shlédnutí online: www.klokan.tv/filmy


Žádné komentáře:

Okomentovat