sobota 8. srpna 2015

Tak trochu nám to tady padá na hlavu

Poslední týdny byly moc fajn. Doma byla sranda a v práci to bylo celkem v pohodě. Hlavní majitel firmy odjel na týden pryč, takže všichni v naší velké kanceláři trochu ožili a dovolili si občas se něčemu zasmát a celkově atmosféra byla uvolněnější. 
Dokonce kuchyně doma byla zázračně po celou dobu relativně čistá, ale to jsme ještě nevěděli, co se na náš chystá. V koupelně jsmě měli takový zdánlivě nevýznamný problém. Pokaždé, když šel někdo do sprchy, tak z ní vytékala voda ven na podlahu, jelikož taková ta sprchová vanička byla hrozně nízká a odtok nestíhal. Vždycky se to vytřelo, ale nějakou dobu to tam na té podlaze bylo než člověk vylezl ze sprchy a taky je nás tady hodně takže takhle ta voda tam vytekla tak cca 10x denně. 
Jednoho krásného anglického (zamračeného a studeného) rána jsem vstala - zase jako první. Všichni ostatní začínají v práci později. Udělala jsem si snídani a chystala si věci do práce v naší jídelně/obýváku, která je hned vedle kuchyně. Mezitím vstala jedna z mých housemates a šla si dát sprchu do koupelny, která je hned nad kuchyní. 
Chystám si ty věci a koukám ještě ven, jestli tam už prší a jestli si mám rovnou vytáhnout deštník, když v tom slyším kapky vody, ale venku žádný déšť nevidím. 
Kouknu do kuchyně, kde se už kapky pomalu začaly měnit v proud tekoucí vody - z našeho kuchyňského stropu. Nejprv jsem se ironicky zasmála ,,to už si snad dělají p*del", pak jsem si uvědomila že je někdo v koupelně a běžela jsem nahoru jim o tom říct. Přímo tam, kde se objevila velká mokrá skrvna a kde to protékalo totiž bylo světlo v kuchyni a hned nad tím v koupelně stála těžká vana, takže si dokážete představit, že moje představivost zapracovala. Klepu teda na housemate, že ať se rychle dosprchuje, ať to s ní nespadne.. Šla jsem o tom říct ostatním, kteří někteří už byli napůl vzhůru a pokud ne tak je probudil můj smích, protože už jsem to v jednu chvíli nevydržela. Šel tam jeden z kluků a já jsem běžela do práce. Už tak jsem trochu nestíhala.
V práci jsem to nahlásila šéfovi, který nám ten hromadný pronájem zařídil a ten to začal okamžitě řešit tím, že tam poslal někoho z farmy až se na to koukne. Mezitím mí housemates nahráli video na fb, jak z toho stropu vytéká hodně vody a jak mají na podlaze kyblík atd. Za necelou hodinku mi přišla smska ,,Teďka nám spadl strop." :D Well.. Nespadl celý, tady je fotka. Zrovna to ale spadlo ve chvíli, kdy se přijel na to kouknout ten chlap, takže skvělé načasování. 


Zjistili, že trámy drží a jsou v pohodě. Jen spadla dřevotříska, když se tam držela voda. Takže to vyřešili tak, že ve sprše navýšili tu vaničku, aby už žádná voda netekla ven. Podlaha v koupelně byla a je ok, i když to na té fotce kuchyně vypadá, že tam je taková díra, že jde do té koupelny vidět :D. A strop v kuchyni obřezali, takže teďka vypadá takhle krásně:


Nás ale jen tak něco nepoloží takže mí skvělí housemates zašli na velký nákup a večer udělali obrovskou večeři pro všechny v americkém stylu (měli jsme burgery :D). Pořád se utvrzuju, že jsme se tady v tomhle baráku sešli super parta (až na pár issues s uklízením někdy :D).

V práci.. vrátil se majitel. Zadal mi velký úkol se slovy, že on i můj manažer tohle nesnášejí dělat a že odteď to bude můj úkol :D. Dělala jsem na tom dva dny, ale pak jsem dostala od něj pochvalu, což se tady nestává, jak už jsem psala předtím. Opět odjel a dal mi další takový úkol, tentokrát jel pryč na delší dobu takže v kanclu zase budeme mít větší klídek a pohodu a o to se do té práce těším více a více mě to baví.

Už jsem si zabookovala letenky domů. Poletím 7. září v noci takže 8. jsem doma a pak přijde velké překvápko a po něm stěhování do Prahy, začátek školy atd. Nudit se rozhodně nebudu.

Vypadá to, že dneska večer konečně půjdeme někam ven s holkami tak snad to vyjde a bude to super. Je na čase se trochu zkulturnit po těch necelých dvou měsících tady.


Žádné komentáře:

Okomentovat