neděle 19. července 2015

Bylo nás 11; Anglie 2

Vůbec jsem netušila, že čas může utíkat tak rychle but here we go.. Další 2 týdny jsou tatam.
Šíleně se tady ochladilo. Každý den je tady tak cca 10-16 stupňů takže chodím do práce navlečená do všeho možného, jelikož jsem si tady tolik teplého oblečení nebrala. Už by se to mohlo aspoň na pár dní změnit. 

Bohužel přišly špatné zprávy, a to sice, že wifi v baráku nebude. Upřímně život bez wifiny by šel jen kdyby mi to nebránilo koukat na seriály a být v kontaktu s kamarády.
Nové fotky jen tak taky nebudou, protože když už jdu do práce nebo na nákup potravin, tak to poslední, na co v těch 13 stupních a větru, myslím, je focení okolí.


Už nas tady bydlí jen 9 včetně mě. Odstěhoval se další kluk, a sice bychom teoreticky měli mít víc místa a času na použití koupelny a kuchyně, ale přijde mi to snad ještě horší. Dneska ráno přijdu do kuchyně, že si udělám snídani a kafe. S tím, že nikdy nenajdu čistý hrnek jsem se už smířila.. Ale dneska na mě čekalo další překvápko - na lince a různě na stole byly všechny misky od cereálií nebo ovesné kaše takže jsem byla už i bez misky :D. Takže jsem si místo oatmeal vzala chleba s pomazánkovým máslem.. Už jsem všechno to nádobí myla několikrát po ostatních a nebudu to dělat každý den, to se nezlobte.. Upřímně mě to začíná hodně vytáčet. Není to jen o mytí nádobí a o tom, že ta kuchyně vypadá naprosto nechutně.. Jde mi o to, že ti lidi jsou naprosto beohlední. Je jasné, že když si vezmou čisté nádobí a neumyjí si ho po sobě, tak ti ostatní nebudou mít z čeho jíst a pít, pokud to neumyjí po nich, ale to je asi nezajímá. Chápu, že se občas někomu stane, že nestíhá, ale tohle je tady každý den. 
Na druhou stranu ti lidi jsou fakt super, jen to neuklízení po sobě to kazí.

Jeden z těch lepších dnů:
Před :D ta nálož v dřezu nejde vidět
Po tom co jsem jednou uklidila :D


Doma - dozvěděli jsme se od pár lidí, co připravovali náš barák před našim příjezdem, v jakém stavu byl. Špinavý, zarostlý a podělaný od holubů - parádička :D. Sedačka prý dostala nějakou barvu až po několikanásobném umytí. Well - žijeme tady v zajímavých podmínkách. Každý máme v pokojích jen postele a matrace a naštěstí nám koupili teda čísté povlečení. Jinak tam není žádný nábytek, takže věci a oblečení máme různé po kufru a v taškách po zemi..
Kuchyň je celkem dobře zařízená a vypadá krásně, když je zrovna umytá a uklízená. Vedle kuchyně máme místnost s jídelním stolem, židlemi a pohovkou, všechno starší a opotřebované, ale dá se to. 
Asi by hodně lidí bylo překvapených, kdyby mě viděli žít takhle. Ne že bych byla rozmazlená, ale jsem zvyklá (ostatně jako všichni tady) na nějaký určitý standard a tohle bydlení a způsob života je oproti tomu hodně velký podstandard :D. Ale jelikož mě jen tak něco nepoloží a každá zkušenost je zkušenost tak se tady z toho nehroutím, chodím nadále pěšky do práce - kolo je nepoužitelné a myslím na to, jak to bude všechno fajn až přijedu domů s kopou dalších nových zkušeností a s něčím málo našetřeným, abych tím pokryla školné a náklady na život v Praze na začátek než si tam ke škole najdu nějakoupráci. 

Nějaké extra zážitky z práce nemám. V office se toho moc neděje. Jen jsem byla tenhle týden na sebe pyšná, protože zatímco byl manažer se skoro všemi zmrzlinovými na jedné velké 3denní akci, tak jsem zorganizovala zmrzku na každý den na hodinu pro jednu školu, což nám ve výsledku hodilo cca 100 liber denně. Řekl mi well done, což je asi úspěch, protože oni tady ve firmě jedou a řídí ve stylu, když to děláš dobře a lépe, je to samozřejmost, když to děláš blbě, vytkneme ti to :D.
Jinak ta show, kde byli zmrzlinoví včetně mých spolubydlících byla obrovská a významná, byli tam i členové královské rodiny.
Pár lidí už vyhodili. Takže asi můžu brát jako úspěch to, že tady ještě jsem :D. 

Skipton





1 komentář:

  1. Tyjo tak to máš teda zkušenost.. Já bych to po nich taky nemyla pořád d nekonečna.. Být tebou tak zakročím, jinak se tam zblázníš :/
    Gratuluji za úspěch :)

    Tvá B.

    OdpovědětVymazat