pátek 15. května 2015

Prodloužený víkend v Praze

Kolem 3 odpoledne ve čtvrtek jsem dorazila do Prahy. Trávila jsem čas s kamarády a při procházce
městem na mě dýchala svoboda. Už dlouho mi nebylo tak dobře. Cítila jsem se šťastně a volně. Kolem procházeli cizinci a angličtinu nebo další jazyky člověk slyšel na každém rohu. Možná mi tolik nechybělo ani San Francisco jako prostředí velkoměsta, ještě tak krásného jako je Praha.



Cítila jsem se zase jako ryba ve vodě, byla jsem zase ve svém živlu. Všude okolo bylo najednou tolik nových možností, co dělat ve volném čase, ať už to byla procházka na Hrad během slunečného pátku nebo oběd v nevyzkoušené restauraci v centru.

Bylo super se zase procházet mezi starými budovami a kochat se jejich krásou. Trochu mi to připomínalo SF -  ne přímo stylem, ale tím, že to nejsou jen obyčejné industriální kostky nabarvené jednou barvou bez jakékoliv výzdoby, ale budovy s historií a s detaily, na kterých si dal někdo záležet.
Po skoro roce jsem viděla kamarádku, kterou jsem poznala v SF a od které jsem tam bydlela jen pár bloků daleko. Bylo super se vidět po takové době a bylo to taky trochu zvláštní, jelikož jsem ji v hlavě měla spojenou se SF a ne s Prahou. Seznámila jsem se s dalšími lidmi a upřímně se těšila, až tam taky později tenhle rok zakotvím.

V září budu hezky aktivně po tom, co se vrátím z Anglie, hledat nějaký byt, respektive pokoj na pronajmutí. Zbývá mi měsíc do odjezdu - wow, jak tohle uteklo tak rychle, vážně nechápu.

A tady je pár fotek z Prahy :)
















Žádné komentáře:

Okomentovat