neděle 12. dubna 2015

Unicorns & Rainbows a (ne)Velikonoce

Unicorns and Rainbows.

Pátek 3. 4. - poledne
Stála jsem tam a koukala na sebe do zrcadla. Měla jsem na sobě pastelově fialový chlupatý svetr a modré legíny poseté třpytkami. Z hlavy mi trčel dlouhý tenký hnědý roh a vzadu mi visel bílý ohon.


Neděste se. Ještě jsem neztratila svůj zdravý rozum.




Předchozí den
Obcházela jsem jeden obchod za druhým a nemohla najít nic co by se mi hodilo. Nevěděla jsem ani co přesně hledám. Jen jsem čekala, jestli mi něco nepadne do oka. Hold co se týče kostýmu v ČR si člověk moc nevybere. Nakonec jsem našla umělou kytku připomínající přerostlou prachovku více než květinu. Soudě podle počtu kusů těchhle nepovedených napodobenin v regálu jsem byla nejspíš první kupující, ale pro mě byla perfektní. Doma jsem ji rozebrala. Jednu půlku přilepila k čelence jako roh a z druhé si vyrobila ocas.

Páteční podvečer
Naskočila jsem do auta. Nemohla jsem se už dočkat. Tyhle akce jsou nejlepší.



O víkendu
jsme se s holkami vydaly nakupovat. Chtěla jsem řídit, protože mi řízení na větší dálku neskutečně chybí a vážně si to vždycky užívám. Lehce jsme se oblékly. V obchodech je vždycky teplo, navíc venku bylo jakž takž hezky, takže lehká bunda na sebe, do auta to přece stačí a jelo se.
To jsem ještě netušila, že se naše 50ti minutová cesta protáhne na necelé dvě hodiny. Sotva jsme jely chvilku po dálnici tak se nám rozsvítila kontrolka olej. Nemělo cenu a bylo pozdě se vracet tak se volalo tatínkovi, jak přesně postupovat a jaký olej chce ať koupíme. Výměna oleje se měla točit, jak moc jsme se nasmály. Teda já jsem se aspoň bavila.
Taťka nám poradil, ať si uděláme z nějakého papíru kornout, aby se nám to tam lépe lilo. Samozřejmě jsme u sebe žádná nic takového neměly kromě segry, která si sebou vzala vytištěné papíry s učením. Posloužily dobře :D.
Asi nemusím zmiňovat, jak moc jsme tam všechny mrzly. Jedna držela kornout, druhá lila a třetí  - já - běhala kolem s kapesníčkami, navigovala a vše dokumentovala. Fotky sem dávat nebudu, protože by to taky mohlo být naposledy :D.

Konečně v nákupním centru
Několikrát jsem si už dělala srandu, že se mi nic nelíbí, protože všechno už mám, ale asi jsem to zakecala.. Protože jsem vážně nemohla narazit na nic, co by se mi hodilo/líbilo a už vůbec ne najít to, co jsem hledala. Takže jsem si koupila nové sluneční brýle a tím to haslo. Taky se vám to někdy stane, že máte v hlavě přesný obraz toho, co byste chtěli a přes to vlak nejede?
Musím přiznat, že jsem narazila na dvě trička, která se mi líbila hodně, ale bohužel je měli už jen ve větších číslech. V Zaře jsem narazila na hezký kabát, ale pro změnu mi nesedla délka.
Tak jsme si aspoň daly něco dobrého, když už jsme tam byly. Holky totiž měly podobný problém něco hezkého najít. Kde nakupujete vy? Hodily by se mi nějaké tipy :).



Velikonoční pondělí 
Nějak jsem nevnímala, že jsou Velikonoce. Nijak zvláště jsem se netěšila na pondělí, nejsem zrovna velký fanoušek toho svátku, ale pak mi to přišlo trochu divné, jak se nic moc nedělo. Když si vzpomenu, jak kdysi k nám přijeli všichni strejdové, dědové atd. V pondělí dojel už jen děda a pak 2letý synovec se svou mamčou, který byl úplně zlatý, ale moc té pomlázce taky nedal :D. Takže jsme měli takový běžný den obohacený návštěvou. Nevím, jestli to je jen u nás, nebo celkově ty Velikonoce v ČR pomalu upadají?


Týden byl pracovní, byla jsem u kadeřnice a radovala se z konečně hezkého počasí. Včera jsme byli na procházce s malým synovcem a celkově víkend byl moc fajn. Z práce jsem měla hodně dobrý pocit. Ve čtvrtek jsem odcházela domů s úsměvem a moc spokojená sama se sebou.



Objednala jsem si předplatné časopisu First Class. Na internetu čtu spoustu jejich článků a styl psaní a myšlení jejich autora mi přijde hodně blízký a zajímavý. Jeden výtisk vyjde na necelou stovku a poštovné je zadarmo. Co mě překvapilo, když mi přišel konečně domů do schránky, bylo, jak je obsáhlý. Rozhodně jsem nečekala více jak 100 stran v jednom čísle, i když vychází jednou za 2 měsíce. Taky jsem je předpatným chtěla aspoň trochu podpořit, protože si myslím, že odvádí dobrou práci a stojí to za to.
firstclass.cz


Doufám, že si taky užíváté krásného počasí a máte pohodový víkend! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat